Home >  Actualiteiten  >  Nieuws  > Nieuw: Efficiënter samenwerken met Microsoft Planner

Nieuw: Efficiënter samenwerken met Microsoft Planner


Hoe werkt Microsoft Planner?

Planner stelt teams in staat om efficienter samen te werken met behulp van de groepen functionaliteit. Je kunt met de planner onder andere:

  • taken aanmaken en toewijzen aan diverse teamleden.
  • eenvoudig de voortgang van je projecten bewaken met behulp van de grafische weergaven.
  • Wanneer teamleden achterlopen met taken kun je eenvoudig email notificaties sturen of taken toewijzen aan een ander teamlid.

Bekijk de animatie voor een heldere uitleg

Wanneer beschikbaar?

Planner wordt de komende weken automatisch toegevoegd aan het Microsoft Office 365 inlogportaal van gebruikers met de volgende abonnementen: Office 365 Enterprise E1–E5, Business Essentials, Premium en Education subscription plans. Hier is geen specifieke actie vanuit de beheerder van uw tenant voor nodig.

Outlook Add-in om Planner toe te voegen

Wilt u de Planner ook gebruiken in uw lokale Outlook omgeving, gebruik dan deze Add-in: https://store.office.com/office-365-planner-add-in-for-outlook-WA104380147.aspx

Vragen of meer informatie

Mocht u vragen hebben over Planner, neem dan aub contact met ons op via: helpdesk@ratho.nl of 040 2370 426.

Meer nieuws


Linkedin Twitter Facebook youtube