Home >  Actualiteiten  >  Nieuws  > Nieuws vanuit gnTel

Nieuws vanuit gnTel


Onze telefoniepartner gnTel heeft de laatste maanden een hoop nieuwe functionaliteiten toegevoegd aan hun online telefooncentrale die we graag met u willen delen! 

Gntel Wachtrij Voorbeeld 

 

Welke nieuwe functionaliteiten heeft gnTel?

Alle nieuwe functionaliteiten van gnTel op een rij:

  • Uitgebreide rapportage en wachtrij mogelijkheden in de mijn.gntel.nl omgeving (portal of app).
  • U kunt zelf eenvoudig uw openingstijden beheren via de mijn.gntel.nl portal of app (nu ook in meerdere talen beschikbaar voor beheer door uw buitelandse collega's).
  • Voor een optimale beveiliging van het beheer van uw telefonieomgeving is het nu mogelijk om tweewegauthenticatie in te stellen voor de mijn.gntel app.
  • Met één muisklik een telefoonnummer bellen vanuit je Chrome of Firefox browser via de CTD plugin.
  • Telefoonboek met de mogelijkheid om contacten te importeren vanuit bijv. uw Outlook omgeving.
  • CRM integratie met steeds meer applicaties (zoals bijv. Afas, Exact, RealWorks, Microsoft Dynamics etc.)
  • Mogelijkheden om uw Google en Office 365 kalender te koppelen (handig wanneer u bijvoorbeeld werkt met storingsdiensten)

Blijf automatisch op de hoogte van nieuws en storingen van gnTel

Meld u aan voor de gnTel nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van nieuwe features en direct geinformeerd te worden bij eventuele storingen in het telefonie netwerk. Dit kan via de volgende website: http://meldingen.gntel.nl/

Meer nieuws


Linkedin Twitter Facebook youtube