Home >  Oplossingen  >  Beheer  > Ondersteunend Beheer

 Ondersteunend Beheer

Wilt u het IT-beheer binnen uw organisatie volgens het bekende ‘uurtje-factuurtje-principe‘ regelen, dan is Ondersteunend Beheer de oplossing voor uw organisatie. U betaalt een vast laag bedrag per maand waarvoor wij uw server monitoren op correct functionerende hardware en back-ups. Deze en eventuele overige werkzaamheden verrekenen wij op basis van een uurtarief achteraf per maand conform een gedegen SLA. 

Kijk voor onze andere beheeroplossingen in het rechtermenu.

 

Op deze manier betaalt u slechts voor wat u gebruikt en is het IT-beheer voor uw organisatie voor een betaalbaar bedrag te realiseren, zonder direct in te boeten op de kwaliteit van de dienstverlening. Dit is afhankelijk van de vragen en/of ondersteuningsverzoeken aan de Ratho service- en helpdesk.

Wat zit er in ons OndersteunendBeheer pakket?

  • Monitoring van uw centrale server op falende hardware en correct uitgevoerde back-ups;
  • Ondersteuning conform een gedegen SLA vanuit onze service- en helpdesk;
  • Toegang tot onze gebruiksvriendelijke helpdeskportal;
  • Medewerkers die niet alleen kennis van zaken hebben, maar ook helder communiceren en met u meedenken.

Optionele zaken

Optioneel is het mogelijk om bijvoorbeeld monitoring voor meerdere servers, antivirussoftware, Windows-updates en updates voor generieke applicaties, zoals flash en java, toe te voegen voor zowel servers als werkstations.

Totale ondersteuning?

Wilt u juist helemaal geen omkijken meer hebben naar uw IT-omgeving? Kijk dan ook eens naar ons TotaalBeheer pakket>>

Overal kunnen werken in de cloud

Wilt u overal kunnen werken in de cloud (dus zonder fysieke server), dan is onze Hosted TotaalBeheer oplossing iets voor u! U logt slecht één kee rin en krijgt toegang tot al uw documenten op elk gewenst apparaat.

Meer informatie

We maken onderscheid in onze dienstverlening voor het onderwijs en het MKB. Neem voor meer informatie contact op via 040 2370 426 of verkoop@ratho.nl.



 

Waar bestaan de kosten uit?

De kosten voor het Ratho Ondersteunend Beheer bestaan uit een jaarlijks bedrag gecombineerd met de registreerde tijd voor ondersteuningsverzoeken vanuit u. De hoogte van het bedrag is afhankelijk van de keuze voor een 4-uurs SLA of 8-uurs SLA. Op uw verzoek kunnen wij u een voorbeeld van deze SLA’s toesturen.

De ondersteuningsverzoeken worden tegen het geldende uurtarief verrekend. Dit uurtarief hangt af van de vraag of het verzoek op afstand uitgevoerd kan worden of dat er een bezoek op locatie nodig is.

Optionele zaken

Optioneel is het mogelijk om de volgende zaken toe te voegen:

  • monitoring voor extra servers
  • antivirussoftware
  • (hosted) back-up

Neem contact op

Gezien het aantal mogelijk opties, vragen wij u contact met ons op te nemen zodat wij een maatwerk offerte voor u kunnen uitwerken. Dit kan via 040 2370 426 of verkoop@ratho.nl.



 


Linkedin Twitter Facebook youtube