Trots

Home >  Blog >  Trots

Als Ratho vragen wij continue om feedback van onze opdrachtgevers op ons werk. En eenmaal per jaar houden wij ons jaarlijkse tevredenheidsonderzoek. Dan vragen wij onze opdrachtgevers naar hun mening en beleving over Ratho. Zo ook weer dit jaar. Over onze prestaties, over hoe we ons werk doen en of onze mensen dit naar tevredenheid doen voor onze relaties. De eerste resultaten komen al binnen. 

 

"Wij leren en verbeteren door positief kritische aanbevelingen"

Met gelukkig veel tevreden reacties, vorig jaar scoorden we gemiddeld ruim boven de acht. Maar juist ook met positief kritische aanbevelingen waar wij van leren en kunnen verbeteren! In de eerste reacties is de beleving goed, maar we ambiëren natuurlijk altijd beter. We zijn er immers voor onze opdrachtgevers! Hoe dit voor ons werkt vertel ik in dit blog. 

 

 

Het succes van onze opdrachtgevers is altijd leidend

Voor een 15-jarige, van oorsprong technische organisatie met voornamelijk IT-professionals die als vakidioten houden van IT, zijn woorden als customer journey, buyer persona of user experience geen dagelijkse begrippen. Toch is dat precies wat onze mensen goed doen en onbewust elke dag mee bezig zijn bij onze opdrachtgevers. Met continue klant feedback bij onze servicedesk, projecten en adviseurs zijn we altijd gefocust op wat de klant wenst.

Waar IT met ontwikkelingen als Cloud en goed beheer voor veel klanten steeds transparanter wordt, zorgen onderwerpen als bijvoorbeeld informatie veiligheid, IoT, en thuiswerken ook weer voor nieuwe uitdagingen én kansen. En daarbij is de opdrachtgever en zijn succes voor ons altijd leidend.

 


Wij slaan bruggen tussen mens en techniek

Bij Ratho kijken we samen met jou altijd naar mens, proces en techniek. En in deze volgorde. Techniek is nooit leidend in onze adviezen, maar juist jouw medewerker en jouw proces. Hierdoor en door het werven van en werken met de juiste mensen lukt het Ratho elke dag om de brug te slaan tussen de gebruiker en zijn device, tussen de informatie stroom en jouw core bedrijfsproces en tussen mens en IT. Alles om het werken voor jouw medewerkers aantrekkelijker en eenvoudiger te maken met slimme en op jouw proces en jouw organisatie afgestemde IT.

 

"Techniek is nooit leidend in onze adviezen, maar juist jouw medewerker en jouw proces."

 

Wij verbinden ons graag met de mensen in jouw organisatie

Jouw tevredenheid, positief kritische feedback en uiteindelijk onze bijdrage aan jouw succes realiseren we doormiddel van onze mensen. Mensen die werken volgens kernwaarden als gedreven, realistisch en verbonden. Als Managed Service Provider zijn onze mensen, naast een belangrijke waarde, ook ons belangrijkste onderscheidend vermogen.

Op onze service desk staan onze mensen klaar voor jouw medewerkers, onze engineers werken bij jou op locatie samen met jouw collega’s en ook het advies komt tot stand door productief overleg tussen jullie medewerkers en onze mensen.

 


Gedreven, gemotiveerd en trots!

We gaan ervan uit dat we ook dit jaar weer een mooie beoordeling krijgen. Als Ratho zijn we daar erg blij mee én super trots op. Blij met jouw tevredenheid, trots op jouw succes waar wij een kleine bijdrage aan mogen leveren. En jouw goede beoordeling zorgt bij ons voor trotse medewerkers welke vervolgens met nog meer gedrevenheid en een nog grotere motivatie voor jouw organisatie aan de slag gaan. Hoe mooi is dat?!

 

"Wij worden gedreven door de tevredenheid van onze opdrachtgevers"

 

Samen mooie dingen doen?

Zoals je hebt kunnen lezen doen we alles samen, alles in overleg. Dat werkt voor ons en voor onze opdrachtgevers. Heb jij als opdrachtgever nog tips voor ons of wil jij ook ervaren wat onze opdrachtgevers ervaren, dan ben ik te bereiken via marten@ratho.nl. Ik sta ik je graag te woord, om er van te leren of om samen mooie dingen te doen. We zijn er voor jou!

 

Dit veld is verplicht omdat we contact op willen nemen

Heb jij als opdrachtgever nog tips voor ons of wil jij ook ervaren wat onze opdrachtgevers ervaren? Neem contact met me op!

Helpdesk