Bent u tevreden over de afhandeling van uw ticket?

Home >  Nieuws >  Bent u tevreden over de afhandeling van uw ticket?

Bij Ratho vinden we klanttevredenheid erg belangrijk en we monitoren jaarlijks hoe tevreden u met ons bent door het klanttevredenheidsonderzoek.

Veel mensen gaven aan dat het veel tijd koste om dit onderzoek in te vullen. Daarom hebben we gekozen om het te verdelen in verschillende momenten. U krijgt bijvoorbeeld een korte vragenlijst na een project en u kunt kort feedback geven na de afsluiting van elk ticket door middel van een 'smiley' met eventuele toelichting.

Hoe kunt u uw feedback geven?

Als wij een project voor u hebben uitgevoerd ontvangt u kort daarna een vragenlijst van ons waarin u aan kunt geven wat u van de voorbereiding, het verloop en de evaluatie vond. Wij nemen uw feedback mee in onze overleggen en leren hiervan, of het nu positief of negatief is, we nemen het mee naar een volgend project.

Als wij voor u een probleem of vraag op moeten lossen, wordt hier voor een ticket aangemaakt waarin we, vooral via de e-mail of per telefoon, contact met u hebben. Als het probleem is opgelost sluiten wij het ticket. Vanaf heden ontvangt u dan van ons een e-mail waarin u met een smiley aan kunt geven hoe tevreden u bent over de afhandeling. Aansluitend kunt u nog additioneel nog een boodschap of extra feedback achterlaten.

Google reviews

Extra dankbaar zijn we als u de tijd zou willen nemen om een Google review achter te laten, om ervoor te zorgen dat wij makkelijker gevonden kunnen worden via Google. Als dank voor uw tijd, verloten wij elke maand een Bol.com bon van € 25,00 onder degene die een review achtergelaten hebben.

Vragen of meer informatie?

Hartelijk dank alvast en mocht u nog graag contact met ons hebben betreffende de dienstverlening, dan horen we dat uiteraard graag! Neem contact op via interesse@ratho.nl of bel 040 2370 426.

Linkedin Twitter Facebook youtube