Vergeet u wel eens taken en wilt u niet overal-en-nergens een to do lijst van bijhouden? Kan uw time management beter of werkt u soms wat chaotisch? Kijk dan eens naar de integratie van de To Do en Planner app in Microsoft Teams. U ziet hier al uw persoonlijke taken uit de To Do lijst gecombineerd met de bewaarde e-mails en de taken uit Microsoft Planner. Alles is nu op één plek zichtbaar.
De Taken-app in Teams brengt uw eigen afzonderlijke taken uit To Do in één weergave samen met uw teamtaken uit Planner. Op deze manier kunt u in één oogopslag zien wat er allemaal moet gebeuren. Zo blijft u gefocust en productief, waar u ook bent. Bekijk uw taken in uw lijsten, terwijl u navigeert tussen apps en apparaten. U kunt de taken van de eerstelijnswerknemers van uw organisatie zoeken, publiceren en bijhouden. Verder maakt u taken uit e-mailberichten, markeert berichten als taken, sleept taken uit Mijn dag naar uw Outlook-agenda, of markeert ze als voltooid.
Bekijk hier in het korte video hoe Planner en To Do voor u kunnen werken.
Op alle apparaten kunt u gebruik maken van de de ToDo app, die synchroniseert alles met elkaar, dus u ziet overal uw taken en informatie gesychroniseerd terug.
Google Play
Apple App store
Microsoft App store
Gebruik u nog geen Teams in uw organisatie, maar heeft u na dit bericht en de video wel interesse? Want Teams is nog zoveel meer dan een Planningstool, sterker nog: het is een samenwerkings- en communicatietool. Lees verder op onze website wat u allemaal nog meer met Teams kunt doen of download de whitepaper.
Wilt u meer informatie over Teams en hoe deze tool voor uw organisatie werkt? Of wilt u alvast een training inplannen waarbij onze collega Aryon u hands-on meeneemt in alle ins- en outs van Teams (of andere Office apps) neem dan contact top via interesse@ratho.nl of bel 040 2370 426.
Helpdesk