Kijk terug: webinar over slimmer digitaal samenwerken

Home >  Nieuws >  Kijk terug: webinar over slimmer digitaal samenwerken

Digitaal samenwerken in het mkb

Dit is slechts één van de vele ergernissen van samenwerken in ons digitale tijdperk. Maar hoe voorkom je dit soort frustraties? In deze webinar staan we stil bij de meest voorkomende pijnpunten rondom digitaal (samen)werken. We laten zien hoe je deze met slimme samenwerkingssoftware wegneemt en zo tijd vrijmaakt voor écht leuk en waardevol werk. Voor jezelf, en voor jouw collega’s of werknemers.

Ontdek de kracht van Microsoft Teams

In de webinar nemen we je ook mee in de functionaliteiten van Microsoft Teams. Dit is hét samenwerkingsplatform van Microsoft voor alles; van bellen en chatten tot het delen van documenten en digitaal vergaderen. De perfecte kennismaking met dit krachtige platform.

Voor wie?

Deze webinar is ideaal voor eigenaren, directeuren en operationeel of commercieel managers van mkb-organisaties.

Wat leer je in deze webinar?

  • De meest voorkomende digitale ergernissen in het mkb
  • De technische oplossingen om deze ergernissen te voorkomen
  • Slim en gelijktijdig samenwerken aan documenten
  • E-mailverkeer verminderen via Microsoft Teams
  • Hoe je in je organisatie meer tijd vrijmaakt voor leuk en waardevol werk

De live versie is helaas al geweest, maar kijk het webinar hier gerust terug>>

 

Meer informatie

Mocht je na het volgen van dit webinar nog vragen hebben, we helpen je graag! Neem contact op via interesse@ratho.nl, bel 040 2370 304 of vul het terugbel formulier in.

 

Dit veld is verplicht omdat we contact op willen nemen

Dit veld is optioneel

Helpdesk