Home >  Actualiteiten  >  Nieuws  > Outlook Customer Manager (CRM) in Office 365

Outlook Customer Manager (CRM) in Office 365


Met Office 365 Business Premium kun je jouw klantrelaties efficiënter beheren met een nieuwe dienst: Outlook Customer Manager. Deze eenvoudige CRM tool geeft je een compleet overzicht van jouw interacties met elke klant.

Outlook Customer Manager

Deze tool organiseert informatie zoals e-mails, meetings, telefoongesprekken, notities, bestanden, taken, deals en deadlines in een timeline naast je inbox. Deze gratis dienst kun je direct vanuit Outlook gebruiken, er zijn geen aparte installaties of apps nodig. Hieronder zie je hoe het er uit komt te zien op jouw scherm:

CRM Tool Inbox

Outlook Customer Manager ook beschikbaar als app

Deze geeft je snel toegang tot dezelfde klantinformatie geeft als op je desktop. Je kunt snel alle recente informatie raadplegen voordat je naar een klant, snel een notitie maken na afloop van de meeting, of een visitekaartje scannen om snel een nieuw contact aan te maken op je telefoon.

De mobiele app is in eerste instantie beschikbaar voor iOS, na verloop van tijd komt deze ook beschikbaar voor andere mobiele platformen.

Office 365 CRM For Mobile

Meer informatie over de Outlook Customer Manager

Lees meer op de website van Microsoft, bekijk onderstaande video (Engels) of neem contact met ons op via 040 2370 426 of interesse@ratho.nl

Office 365 CRM For SMB

 

Meer nieuws

  • 06 nov 2017 - Succesvolle 3e editie Ratho Experience Day in het Evoluon! >>
  • 16 okt 2017 - Wi-Fi-netwerken kwetsbaar door meerdere lekken in WPA2-beveiliging >>
  • 09 okt 2017 - Office 365 ondersteunt oude Outlook versies niet meer vanaf 1 november >>
  • 09 okt 2017 - Plan snel uw afspraken met de FindTime Meeting Poll >>

Linkedin Twitter Facebook youtube