Onze partner Greenhouse is een online marketingbureau die dagelijks de online marketing van de grootste merken van Nederland verzorgt. Vanuit hun MVO gedachtegoed bieden zij een interactief lesprogramma aan: Powerkids, Kinderen leren hiermee de basisprincipes van marketing in te zetten om aandacht te vragen voor een kleine of grote maatschappelijke uitdaging. Greenhouse geeft hiermee kinderen de power om hun maatschappelijke impact te vergroten en 21e eeuw vaardigheden & leerdoelen praktiseren. Onder de naam Greenhouse Cares bieden zij sinds dit jaar de Powerkids workshop aan, speciaal voor groep 7 en 8.
Kinderen zijn uitermate gemotiveerd om hun (digitale) invloed en kennis in te zetten voor een maatschappelijke uitdaging. Denk hierbij aan Sofie Neziri die eenzaamheid onder ouderen onder de aandacht bracht en Tijn Kolsteren die onze harten veroverde met zijn nagellakactie om geld op te halen voor zijn ziekte, of Malala Yousafzai en Greta Thunberg; allemaal kinderen die zich bezig hielden met maatschappelijke vraagstukken. Omdat wij dit initiatief graag ondersteunen zorgen we er, via deze weg, graag voor dat u gebruik kunt maken van hun lesprogramma.
Helpdesk