Problemen met inloggen: Windows 10 | 2004 update

Home >  Nieuws >  Problemen met inloggen: Windows 10 | 2004 update

Als u Office 365 gebruikt, is dit bericht wellicht van toepassing op u.

De april update voor Windows 10 wordt geforceerd door Microsoft d
oorgevoerd. In sommige situaties kan dit ertoe leiden dat u zich niet meer normaal kunt aanmelden op uw werkplek; er verschijnt een inlogscherm waarin aangegeven wordt dat het wachtwoord niet juist is en u geen andere gebruiker kunt kiezen. Om dit te herstellen moeten wij herstel werkzaamheden uitvoeren op uw werkplek die ongeveer 15 á 20 minuten in beslag nemen. Volg de berichtgeving hierover via www.ratho.nl/status.

Stuur een e-mail als u ongemak ondervindt

Om de helpdesk de kans te geven dit probleem z.s.m. te verhelpen verzoeken wij u, indien u hier last van ondervindt, een e-mail te sturen naar helpdesk@ratho.nl Als u nog e-mail kunt versturen vermeld hierin dan het volgende:
  • onderwerp: Windows10 update
  • de naam van uw organisatie
  • uw volledige naam
  • het e-mailadres van de organisatie
  • het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent.

We bellen u dan z.s.m. terug om de nodige herstelacties uit te voeren.

Lukt een e-mail sturen niet, probeert u dan het volgende

Indien u geen e-mail kunt versturen, bekijk dan hier de mogelijkheden om de melding aan te maken waarna wij u op een later moment terugbellen om de herstelacties uit te voeren. Op deze wijze kunnen wij zo efficiënt en snel mogelijk iedereen helpen zodat u zo snel mogelijk weer verder kunt werken, dank voor uw begrip!
Team Ratho

 

Helpdesk