Allereerst willen wij iedereen die de tijd en moeite heeft genomen om ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen hartelijk bedanken!
Een record aantal van onze klanten (121) heeft hun mening gegeven en nog steeds worden wij heel positief door u beoordeeld! We hebben een samenvatting gemaakt van de belangrijkste uitkomsten, die we graag met u delen, ook gaan we in op de punten die wij voor u willen verbeteren de komende tijd.
U geeft aan dat u zeer tevreden bent over onze helpdeskclient en over onze snelheid (92%). Helaas is 71% van u niet bekend met onze jaarlijkse klantendag (Ratho Experience Day), daar moet verandering in komen: noteer daarom vrijdagmiddag 2 november 2018 alvast in uw agenda, want dan is de volgende editie in het Evoluon te Eindhoven.
Onze website krijgt van u een 7,5. Dat cijfer kan hoger en daar zijn we momenteel ook mee bezig want hij krijgt een nieuw jasje, dus hopelijk beoordeelt u hem volgend jaar hoger. 46% ontvangt onze nieuwsbrieven en updates en 45% vindt het nieuws en de tips interessant. 45% wil niet meer tips en weetjes van ons en onze partners.
80% van u geeft aan dat het duidelijk is als er actie vanuit u zelf benodigd is, 5% vindt dat niet en 15% vindt het niet van toepassing of is er niet mee bekend. Wat opvalt is dat bij 45% van de respondenten het verschil is te zien in ticketmeldingen, 47% van de respondenten beoordeelt deze vraag met n.v.t./niet mee bekend en 8% van de respondenten met ‘nee’. Hier kunnen we nog een slag in maken.
U geeft ons team een 8,4, daar zijn we heel blij mee en we proberen natuurlijk deze mooie beoordeling zo hoog te houden!
De bereikbaarheid wordt door u als zeer positief beoordeeld, dit geldt voor zowel de responstijd op tickets, e-mails, openingstijden en telefonische bereikbaarheid. 85% is hier 'zeer tevreden' en 'tevreden' over.
Het blijkt dat veel van u helemaal niet zo bekend zijn met welke diensten wij allemaal nog meer aanbieden, behalve het beheren van uw netwerk (Totaal Beheer) en het implementeren van Office365. Wel geeft u aan dat u geen diensten mist.
U geeft de kwaliteit van onze diensten een 8!
72% beoordeelt de dienstverlening met 'ongeveer hetzelfde', zij hebben geen verschil ervaren, 27% vindt het 'beter'en 'veel beter' en 77% zou ons aanbevelen aan een andere persoon of organisatie.
U maakte na het invullen kans op een Bol.com bon t.w.v. € 25,-. De prijswinnaars zijn inmiddels gekozen en zij ontvangen hiervan persoonlijk bericht.
Dit nieuwsbericht bevat alleen het onderzoek in hoofdlijnen. Heeft u nog vragen ten aanzien van het onderzoek, neem dan contact op met w.kuipers@ratho.nl of bel 040 2370 426.