Beheerde ICT diensten

Home >  Diensten >  Beheerde ICT diensten

Als IT-dienstverlener weten wij als geen ander hoe wij voor jou het beste de ICT-omgeving kunnen inrichten. Of je nu een (kleine) zelfstandige bent, een onderwijsinstelling of een middelgrote organisatie runt; wij ondersteunen jouw ICT-omgeving waar dan ook in Nederland. Hierbij kijken wij altijd naar drie hoofdzaken: mens, proces en techniek, waarmee we jouw organisatie succesvoller maken! Bekijk ook onze belofte.

We zijn er voor je!

Bekijk hieronder onze verschillende beheermogelijkheden:

 

1. Totaal Beheer

Afhankelijk van jouw daadwerkelijke behoefte wordt het TotaalBeheer op basis van een vast bedrag per werkplek, server en gebruiker verrekend. Hierbij heb je de mogelijkheid om maandelijks te schalen naar zowel meer of minder producten en diensten. Je betaalt dus enkel voor wat je gebruikt. Op deze manier is het IT-beheer voor uw organisatie gemakkelijk te budgetteren.

  • Proactief beheer en monitoring van zowel uw servers als werkplekken.
  • Ondersteuning conform een gedegen SLA vanuit onze service- en helpdesk.
  • Microsoft Office licenties, antivirus licenties en overige licenties.
  • Preventief onderhoud op locatie.
  • Toegang tot onze gebruiksvriendelijke helpdeskportal.
  • Betaal alleen voor wat je gebruikt.

 

2. Ondersteunend Beheer

Wil je het IT-beheer binnen jouw organisatie volgens het bekende ‘uurtje-factuurtje-principe‘ regelen, dan is Ondersteunend Beheer een goede oplossing. Je betaalt een vast laag bedrag per maand waarvoor wij jouw server monitoren op correct functionerende hardware en back-ups. Deze, en eventuele overige, werkzaamheden verrekenen wij op basis van een uurtarief achteraf per maand conform een gedegen SLA.

  • Monitoring van uw centrale server op falende hardware en correct uitgevoerde back-ups.
  • Ondersteuning conform een gedegen SLA vanuit onze service- en helpdesk.
  • Toegang tot onze gebruiksvriendelijke helpdeskportal.
  • Betaal alleen voor wat je gebruikt.

3. IT-support voor de ZZP'er

Juist binnen een kleine organisatie kan de inzet van adequate ICT werkplekbeheer zorgen voor een efficiëntere werkwijze. Om toegankelijk gebruik van ICT te garanderen, hebben wij een ondersteuningspakket samengesteld waarbij je voor een vast bedrag per maand terug kunt vallen op onze helpdesk voor ondersteuning bij eventuele problemen of vragen.

  • Ondersteuning conform een gedegen SLA vanuit onze service- en helpdesk.
  • Toegang tot onze gebruiksvriendelijke helpdeskportal.
  • Automatische updates van de antivirussoftware, Windows-updates en updates voor generieke applicaties.
  • Vast bedrag per maand.

 

24/7 monitoring versus break-fix

Als wij jouw organisatie succesvoller willen maken, is het van belang dat wij je omgeving monitoren op correct functionerende hardware en back-ups. Want een proactieve benadering op IT onderhoud is natuurlijk key voor een succesvolle organisatie; een probleem is al opgelost voordat het kan zorgen voor bijvoorbeeld downtime. Je krijgt ook onmiddellijke ondersteuning (zoals afgesproken in de SLA) en krijgt geen grote verrassingsfacturen wat vaak wel zo is bij een break-fix service.

 

Meer informatie

Ben je geïnteresseerd in wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek via 040 2370 426 of interesse@ratho.nl. Of laat onderstaand je gegevens achter en we bellen je terug! 

 

Dit veld is verplicht om contact op te kunnen nemen

 

 

Door mijn 10 jaar lange ervaring als coach helpdesk kan ik als accountmanager een goede match maken tussen techniek, organisatieprocessen en de gebruiker. Ik geef afgestemd advies over de meest (kosten)effectieve inrichting van uw ICT. Ben je benieuwd wat ik voor jou kan betekenen, neem dan vrijblijvend contact me me op. Ik ben er voor je!
Cas van der Steen

Cas van der Steen

085 007 7602 cas@ratho.nl

Helpdesk