Beheerde ICT diensten

Home >  Diensten >  Beheerde ICT diensten

Als IT-dienstverlener weten wij als geen ander hoe u het beste de ICT-omgeving kunt inrichten. Of u nu een (kleine) zelfstandige bent, een onderwijsinstelling of een MKB organisatie runt; wij ondersteunen uw ICT-omgeving waar dan ook in Nederland. Hierbij kijken wij altijd naar drie hoofdzaken: mensen, processen en hoe de techniek daar het beste op aansluit met altijd als doel: uw organisatie succesvoller maken! Bekijk ook onze belofte.

Wij bieden verschillende beheermogelijkheden aan:

 

Totaal Beheer

Afhankelijk van uw daadwerkelijke behoefte wordt het TotaalBeheer op basis van een vast bedrag per werkplek, server en gebruiker verrekend. Hierbij heeft u de mogelijkheid om maandelijks te schalen naar zowel meer of minder producten en diensten. U betaalt dus enkel voor wat u gebruikt. Op deze manier is het IT-beheer voor uw organisatie gemakkelijk te budgetteren.

  • Proactief beheer en monitoring van zowel uw servers als werkplekken.
  • Ondersteuning conform een gedegen SLA vanuit onze service- en helpdesk.
  • Microsoft Office licenties, antivirus licenties en overige licenties.
  • Preventief onderhoud op locatie.
  • Toegang tot onze gebruiksvriendelijke helpdeskportal.
  • Betaal voor wat u gebruikt.

 

Ondersteunend Beheer

Wilt u het IT-beheer binnen uw organisatie volgens het bekende ‘uurtje-factuurtje-principe‘ regelen, dan is Ondersteunend Beheer de oplossing voor uw organisatie. U betaalt een vast laag bedrag per maand waarvoor wij uw server monitoren op correct functionerende hardware en back-ups. Deze en eventuele overige werkzaamheden verrekenen wij op basis van een uurtarief achteraf per maand conform een gedegen SLA.

  • Monitoring van uw centrale server op falende hardware en correct uitgevoerde back-ups.
  • Ondersteuning conform een gedegen SLA vanuit onze service- en helpdesk.
  • Toegang tot onze gebruiksvriendelijke helpdeskportal.
  • Betaal voor wat u gebruikt.

IT-support voor de ZZP'er

Juist binnen een kleine organisatie kan de inzet van adequate ICT werkplekbeheer zorgen voor een efficiëntere werkwijze. Om toegankelijk gebruik van ICT te garanderen, hebben wij een ondersteuningspakket samengesteld waarbij u voor een vast bedrag per maand terug kunt vallen op onze helpdesk voor ondersteuning bij eventuele problemen of vragen.

  • Ondersteuning conform een gedegen SLA vanuit onze service- en helpdesk.
  • Toegang tot onze gebruiksvriendelijke helpdeskportal.
  • Automatische updates van de antivirussoftware, Windows-updates en updates voor generieke applicaties.
  • Vast bedrag per maand.

 

24/7 monitoring versus break-fix

Als wij uw organisatie succesvoller willen maken, is het van belang dat wij uw omgeving monitoren op correct functionerende hardware en back-ups. Want een proactieve benadering op IT onderhoud is natuurlijk key voor een succesvolle organisatie; een probleem is al opgelost voordat het kan zorgen voor bijvoorbeeld downtime. U krijgt ook onmiddellijke ondersteuning (zoals afgesproken in de SLA) en krijgt geen grote verrassingsfacturen wat vaak wel zo is bij een break-fix service (iets gaat kapot en moet meteen gemaakt worden).

 

Meer informatie

Bent u geïnteresseerd in wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek via 040 2370 426 of interesse@ratho.nl. Of vul uw gegevens in via onderstaand formulier, dan nemen wij contact met u op. 

 

Dit veld is verplicht om contact op te kunnen nemen

 

 

"Door mijn 10 jaar lange ervaring als coach helpdesk kan ik als accountmanager een goede match maken tussen techniek, organisatieprocessen en de gebruiker. Ik geef afgestemd advies over de meest (kosten)effectieve inrichting van uw ICT. Bent u benieuwd wat ik voor u kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact op."
Cas van der Steen

Cas van der Steen

040 2370 426 cas@ratho.nl

Helpdesk