Klachtenregeling

Home >  Klachtenregeling

Omdat wij onze opdrachtgevers een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van je te horen als er klachten zijn over de Ratho dienstverlening of het gedrag van onze medewerkers. Wij zijn er voor jou als opdrachtgever en nemen jou serieus, altijd. We gebruiken opmerkingen, feedback en klachten als input voor kwaliteitsverbeteringen.

Wij zien een klacht als een kans en vinden dat, als je laagdrempelig een klacht in kunt dienen, dit bijdraagt aan het (herstel van) vertrouwen van jou als opdrachtgever in ons als organisatie of in onze medewerkers.

Als eerst wat vervelend dat je een klacht hebt. We gaan er alles aan doem om dit samen met je op te lossen. Vul onderstaand formulier in en onze kwaliteitsmedewerker reageert binnen twee werkdagen met een inhoudelijk antwoord.

Ratho B.V.

Dit veld is verplicht omdat we contact op willen nemen

Neem voor vertrouwelijke klachten telefonisch contact op en vraag naar een directielid.

Helpdesk