Platinum
Bedoeld voor organisaties die als onderdeel van hun eigen dienstverlening persoonlijke, financiële of anderzijds gevoelige informatie verwerken, en hierdoor ook eisen ten aanzien van het informatiebeveiligings- en risicobeleid vanuit hun opdrachtgevers of de wetgever krijgen opgelegd. De dienstverlening bestaat uit de diensten zoals opgenomen in de SLA 'Goud', plus:
- De gegarandeerde oplostijd met betrekking tot kritische storingen (prio1) wordt verlaagd van 8 naar 4 werkuren. Daarnaast is er een 24x7 storingsdienst beschikbaar voor prio1 storingen.
- Additionele beveiligingsoplossingen zijn standaard onderdeel van de dienstverlening. Denk hierbij o.a. aan een persoonlijke wachtwoordmanager, geautomatiseerde scans op kwetsbaarheden binnen het kantoornetwerk, een universele printoplossing voor beveiligd printen, een Outlook plug-in om phishingmails te detecteren, online security- awareness-trainingen en meer.
- De vaste technische contactpersoon voert maandelijks onderhoud op locatie uit. Ook levert Ratho elke drie maanden een SLA- en security audit-rapportage op. Eens per kwartaal wordt samen met de ICT-adviseur bekeken op welke wijze de IT-omgeving geoptimaliseerd kan worden. Naast de Cyber Security Scan voert Ratho jaarlijks een beleidsscan uit ten aanzien van de AVG en het IT-beleid.