Inmiddels is de hosted VoIP oplossing van gnTel geïmplementeerd, zijn alle telefoon toestellen vervangen en draait de omgeving stabiel. Aangezien het IT beheer in handen is van een andere partij (gespecialiseerd in specifieke oplossingen voor huisartsenpraktijken), is een apart netwerk aangelegd ten behoeve van de telefonie zodat Ratho altijd toegang heeft tot de VoIP centrale mocht zich onverhoopt een storing voordoen.

Omdat telefonie voor een huisartsenpraktijk bedrijfskritisch is en men te allen tijden telefonisch bereikbaar dient te zijn (zeker op de spoedlijn), schakelen we inkomende gesprekken, mocht de internetverbinding uitvallen, automatisch door. Zo wordt geen gesprek gemist.

We hebben samen met de klant oude contracten bestudeerd en uitgezocht welke nummers niet langer in gebruik waren en dus opgezegd konden worden.

Via de "mijn.gntel.nl" portal kunnen door de klant zelf eenvoudige aanpassingen worden gedaan, zoals het wijzigen van openings- en sluitingstijden of het activeren van een andere ingesproken voicemailboodschap. Ook het doorschakelen naar een ander nummer kan hierin eenvoudig beheerd worden.

Voor eventuele wijzigingen die niet direct zelf doorgevoerd kunnen worden, kan te allen tijde teruggevallen worden op onze service- en helpdesk.


Linkedin Twitter Facebook youtube