VoIP telefonie (Voice over IP: bellen via het internet) krijgt steeds vaker de voorkeur ten opzichte van ‘ouderwetse’ telefooncentrales omdat niet alleen de kosten lager zijn maar ook omdat er daadwerkelijk meer mogelijk is. Tevens zijn er geen ISDN lijnen van KPN meer aangezien deze zijn verouderd. We gebruiken dect telefoons voor de vaste toestellen, maar koppelen ook met mobiele telefoons. Overstappen naar VoIP is daarom een logische keuze.
Ratho is naast ICT dienstverlener ook VoIP partner van gnTel. Dit betekent dat we erkend zijn om advies te geven over VoIP centrales en deze te implementeren in uw organisatie.
Bij normaal kantoorgebruik is pay-per-user de meest voordelige optie. Lekker simpel, gewoon per gebruiker. Wilt u meer functies, een extra toestel voor een gebruiker, een nieuw telefoonnummer? Geen punt, het zit al bij de prijs inbegrepen. Wel zo makkelijk.
Als u veel toestellen heeft en weinig belt, zoals bijvoorbeeld scholen en hotels, is pay-per-line voordeliger. Bij normaal gebruik en vanaf 4 lijnen geldt de regel dat u moet rekenen met 1 lijn per 3 personen. Een lijn staat voor het aantal externe gesprekken wat u tegelijk kunt voeren. Ook hier geldt dat als u meer functies wilt gebruiken of een extra telefoonnummer wenst, dat dit al in de prijs zit. Zo bent u lekker flexibel.
Bent u geïnteresseerd in wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem dan snel contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek via 040 2370 426 of interesse@ratho.nl. Of vul uw gegevens in via onderstaand formulier, dan nemen wij contact met u op.
Helpdesk