VoIP telefonie

Home >  Thema’s >  VoIP telefonie

VoIP telefonie (Voice over IP: bellen via het internet) krijgt steeds vaker de voorkeur ten opzichte van ‘ouderwetse’ telefooncentrales omdat niet alleen de kosten lager zijn maar ook omdat er daadwerkelijk meer mogelijk is. Tevens verdwijnen de ISDN lijnen van KPN aangezien deze zijn verouderd. We gebruiken Dect telefoons voor de vaste toestellen, maar ook kan er gekoppeld worden met mobiele telefoons. Overstappen naar VoIP is daarom een logische keuze.

Ratho is VoIP leverancier en partner van gnTel

Ratho is naast ICT dienstverlener ook VoIP partner van gnTel. Dit betekent dat we erkend zijn om advies te geven over VoIP centrales en deze te implementeren in uw organisatie.

1. De meest gekozen optie: pay-per-user

Bij normaal kantoorgebruik is pay-per-user de meest voordelige optie. Lekker simpel, gewoon per gebruiker. Wilt u meer functies, een extra toestel voor een gebruiker, een nieuw telefoonnummer? Geen punt, het zit al bij de prijs inbegrepen. Wel zo makkelijk.

2. Ideaal voor als u heel veel toestellen heeft: pay-per-line

Als u veel toestellen heeft en weinig belt, zoals bijvoorbeeld scholen en hotels, is pay-per-line voordeliger. Bij normaal gebruik en vanaf 4 lijnen geldt de regel dat u moet rekenen met 1 lijn per 3 personen. Een lijn staat voor het aantal externe gesprekken wat u tegelijk kunt voeren. Ook hier geldt dat als u meer functies wilt gebruiken of een extra telefoonnummer wenst, dat dit al in de prijs zit. Zo bent u lekker flexibel.

De voordelen van VoIP telefonie ten opzichte van de analoge/ISDN lijn van KPN:

  • Een flexibele en kosteneffectieve telefooncentrale op het internet.
  • Toegang tot uw centrale vanaf iedere locatie (dus ook onderweg belt u vanaf bijvoorbeeld uw laptop met het uitgaande nummer van kantoor).
  • Reductie op belkosten van 30% (binnenland) tot 75% (internationaal).
  • Krachtige telefooncentrale met alle functies van een professioneel callcenter zoals inbound call route, voicemails, welkomstbericht, doorschakelservice en keuzemenu.
  • Vast bedrag per maand, inclusief onderhoud en updates.
  • Koppelingen met bestaande softwaresystemen mogelijk.

Meer informatie

Wilt u weten hoeveel u kunt besparen met uw telefonie, of wilt u meer weten? Neem contact met ons op via 040 23 70 426 of interesse@ratho.nl.



 

Linkedin Twitter Facebook youtube