Home > Helpdesk
Er zijn verschillende manieren om met ons in contact te komen:
Je kunt er voor kiezen om jouw ticket zelf aan te melden via ons Helpdeskportaal. Wees hierbij zo volledig mogelijk, zodat wij sneller kunnen helpen.
Via onderstaande button kom je in onze chat terecht en kun je jouw vraag stellen.
Door middel van ons terugbelformulier kun je er voor zorgen dat wij jou terugbellen
Bel je ons op 040 2370 426? Volg dan de aanwijzingen van de helpdeskmedewerker zodat hij/zij kan mee kijken met jouw systeem en kies hieronder voor Windows of Apple.
5. Klachtenregeling
Heb je een klacht, laat het dan weten via deze pagina.
Volg hier ons eigen nieuws!
Of bekijk onze Twitter feed voor de laatste berichten over storingen en updates:
Aryon's #blog gaat over hoe belangrijk wij het voortraject van een #migratie naar #Microsoft #Teams vinden. Zorg vo… twitter.com/i/web/status/1…
#Migreren kun je #automatiseren. Dat bewijst onze collega Twan in zijn eerste blog waar hij 15 scholen eenvoudig en… twitter.com/i/web/status/1…
Wel een zo fijn en veilig gevoel toch? Bijhouden welke leerlingen en leerkrachten besmet zijn met corona en zo dive… twitter.com/i/web/status/1…
Helpdesk