Nieuws, voorstellen
Even voorstellen: onze nieuwe stagiair Harun
Dit jaar is Harun Erener bij ons op de helpdesk gestart als BBL niveau 4 student. Hij is 23 jaar en komt uit Eindhoven. Hij stel zich kort voor:
De reden dat ik voor Ratho heb gekozen is omdat ik voor mijn opleiding ‘Expert IT systems and devices’ die ik volg in Breda, een leerbedrijf nodig had. Het gaat om een BBL leertraject voor niveau 4. Na het zoeken naar geschikte leerbedrijven op het internet ben ik bij Ratho terechtgekomen.
Wat gaat Harun doen bij Ratho?
Op maandag 20 september 2021 ben ik gestart als helpdeskmedewerker voor 32 uur per week (van maandag t/m donderdag). De functie van helpdeskmedewerker biedt leerzame onderdelen die belangrijk zijn voor mijn opleiding. Mijn werkzaamheden bij Ratho zijn het oplossen van problemen, tickets verwerken, de telefoon opnemen en het oplossen van problemen bij klanten op de helpdesk.
Door informatief, duidelijk, goed communicatief en behulpzaam te zijn tegenover mijn collega’s en opdrachtgevers help ik ze ook om ons werk samen goed te doen als helpdeskmedewerker. Hierbij hoort ook het goed administratief bijhouden van informatie zoal tickets. Doordat ik meewerk op de helpdesk leer ik extra dingen waardoor ik straks mijn opleiding kan afronden.
Vrije tijd
Mijn hobby’s in mijn vrije tijd zijn gamen en sporten. Games die ik speel zijn competitief. Bij het sporten ga ik vooral naar de sportschool (fitness).
Groetjes,
Harun Erener

Wendy Kuipers
Wendy houdt zich bezig met de marketing & communicatie binnen Ratho. Ze probeert de techniek te vertalen zodat onze opdrachtgevers en andere geïnteresseerden inzicht krijgen in de oplossingen en diensten die Ratho biedt.